8 januari

Nu är klockan 19.40, herregud vilken lång dag. Tänkte igår kväll att jag skulle ta och lägga mig tidigare för jag var trött och jag behövde sova, så jag ligger i säng 22.15. Men tro inte att jag somnade då inte, somna på riktigt kanske jag gjorde vid fem. Jag kunde verkligen inte sova och när jag väl slummra till så kom drömmarna och väckte mig.

Upp 6.15 hör att hinna göra mig klar till till 7.00 bussen. Om inte Nahla varit på bussen och vi garvat åt Förtrollad hade jag nog legat och sovit.

Inte nog med att man börjar kl 8.00 på morognen man börjar också dagen och terminen med bollspel. Visst bollspelet är as kul, men grabbarna har kondis och drar verkligen upp tempot. Shit helt slut efter 1½ timme basket med dom. Sen blev det slappa sig igenom Historian och Svenskan. Niklas bet mig på historian, dagens 1:a chock alltså.  För att återigen ha idrott. Herregud alltså, steptest och arobics. Tro mig nu, min koordination är verkligen inte den bästa och det märks.

Direkt iväg till stimmet efter skolan för att träna mina "småtjejer", kul att se dem igen trots de kan vara lite på. High School musical va favoriten idag. På vägen hem i bilen kom dagens 2:a chock, alltså vilka lekar tjejerna leker. Jag kan inte ens åter berätta.

Tro det eller ej men det va skönt att komma tillbaka till vardagen och skolan idag, trots all stress.

Va mycket det är egentligen som man väljer att inte skriva med, ni missar egentligen det bästa. Vilka diskussioner vi har i klassen ibland, men man måste vara med när dom sker för att kunna fatta dom..

Nu ska jag göra klart mitt hemprov, sen blir det sova tidigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0