4 januari

Gud va jag är trött! Förstår inte att ma kan vara så trött trots att man sovit i 12 timmar. Har uppe nu när klockan är 14.55 i två timmar bara. Idag blev det städning av rummet, tro mig det behövdes. Ikväll blir det middag på söder, för min vän Carro fyller 18 år idag, Grattis!!

Jag grubblar ganska mycket, jag är en en grubblande människa.. Jag förstår inte varför ma gör det egentligen man göra allt bara 10 ggr värre för sig själv när man gör det. Man tycker bara synd om sig själv, fast man egentligen inte har nåt att tycka synd om.. eller? Va lätt livet skulle vara om det bara var sig själv man skulle ta hänsyn till..  

Ska man göra man tror är det som är bäst för nuet eller ska man göra det som man tror är bäst på långsikt?
Inte för att jag ens vet vad jag tror är det som är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0