3 januari

Idag träffade jag min kompis Nahla för första gången på en månad eftersom hon vait i Algeriet. Det blev lite fel från början och vi missade  varandra. Hon tycker om att berätta för mig vad som händer i böcker och i serier, så om någon vill veta så vet jag nu hur Harry Potter slutar ;D

Jag bjöd henne på bio som en sen födelsedagspresent, vi såg Förtrollad.. Den va så där faktsikt, men den funka.. Det roligaste var ändå de gammla männen bakom oss som satt där utan tjejer eller barn och garvade sig igenom hela filmen..

Jag måste också skriva om Hult som satt och KLAPPAD på Josefines fötter hemma sen, hahaha men sån är hon ;P 

Hur privat kan man skriva på sånna här bloggar egentligen? Hur mycket vill man att andra ska få veta om sig själv och sitt tänkade? Läser folk ens det man skriver? Jag får väl se hur det blir fram över.. 

Nu ska jag sega resten av kvällen tror jag om inget annat dyker upp  



En liten till grej tyckte att det lät så himmla kul när dom sa det på sporten. Jens Byggmark kan inte vara med och tävla på lördag efter som att han trampat på ett champangeglas på nyårsafton och skurit upp hela foten, han fick till bringa resetn av kvällen Åre sjukhus akut.  Visst det händer.. fast det måste vara lite pinsamt för honom tycker jag.. Skulle iaf jag tycka..

Kommentarer
Postat av: penny

wooohoo första kommentaren? i think sooo.... hur slutar harry potter?

2008-01-03 @ 21:16:38
Postat av: Jenny

NÄ det vill jag inte att alla ska behöva få veta ;D

2008-01-03 @ 21:34:15
URL: http://porrchenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0