25 januari

Idag gjorde vi det sista på projektet. Håller att hon inte total sågar det under rättningen.. Shit va stressad jag var under slut spurten, inte bara jag jag dock Sara var också lite hispig.. Så fort vi blev klara med skrivandet gick jag och Sara undan och Niklas fick sköta resten.. Sen blev det slappa ab resten skoldagen..

Efter skolan träffade jag Nathalie en snabbis för att få mina pengar. Åh va jag saknar henne vi ses alldelse för sällan hon och jag. 

Shir va jag har sjungit idag, undet jogging rundan och sen singstar med Josse Bosse..

Just nu sitter jag med Hult i luren, världens underbaraste. Dig kan jag babbla med i evigheter och bara vara med.. Det är och blir alltid kul med dig. Jag älskar dig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0