20 januari

Ett stor grattis till min Mamma som blir 49 år idag.. <3

Försov mig lite imorse men gick ändå upp 08.10 för att väcka mamma med frukost på soffan. Sen bar det av till Eriksdalshallen med Josse (Bu Björn).. Så jäkla kul du är.. Du har verkligen ärvt min humor ;P  Aranäs open Josse? hahah.. eller det kanske var lite för mycket av det goda? ;P  "Dom naffsa i örat jue!!!Okej, det är kanske bara jag och du som fattar det men det var kul som fan..

Ett tips säg inte att något är gulligt eller sött som socker i närheten av min bror.. 

Vad finns det mer att säga idag då? Joo såklart Sverige vann idag!!! Fan va nice...

Nej men nu blir det en kväll framför tv och datan.. Börjar från och med nu 11,30 på måndagar as nice ;D 
Go kväll ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0