19 januari

Handboll för hela slanten idag. Ut till hallen vid halv ett för att sitta i seketriatet i tre matcher.. I de två första blev det Tyrold vinster, tyvärr inte i den tredje. Shit va det är svårt att sitta och vara tyst när a-flickorna spelar. Fast jag låter verkligen inte lika mycket på matcher längre.. Under Ica cupen 05 gick det inte att få tyst på mig. Sen var det dags för egen match.. Vi visste redan från start att vi skulle bli ifrån sprungna, men vi kämpade på bra och fick berömm av Gud (Perre).. Jag tänker inte skriva in siffrorna..

Trots att vi torskade våran match idag har det varit en bra dag, jag fick spendera den i hallen.. Det är ju bland det bästa som finns.. Längtar tills pojk-sm.. Då sitter man bänkad hela helgen..

Imorogn fyller min mor år.. Bara ett år kvar till 50 nu ;P Sen blir det väll till eriksdalshallen och kolla JSM..

Men nu Svergie - Frankrike.. Go svergie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0