12 januari

Jag har bara inte orkat att vara inne på datorn, sovit istället..

Spelat match idag, inte världens bästa kanske.. men men livet går vidare.

Jag är extremt övertrött och har ont i kroppen nu. Vill göra något ikväll men orkar inte..

Vi hade ett samtal i bilen på väg hem idag, det var om framtiden. Det är bara halv vägs in i Januari nu men jag måste redan nu börjar fundera på hur jag vill göra i sommar, i höst och de kommande tre-fyra åren av mitt liv. Det är så många frågor som kommer upp i huvudet när jag börjar tänka på det. Man kan inte helle gå fråga sina vänner vad man ska göra för alla kommer med olika ideer och förslag. I slutändan så är ändå allt upp till mig ändå. Allt kommer vara upp till mig men det är ändå inte bara jag som kommer påverkas av mina val, mest jag men inte bara.

Jag behöver ju inte bestämma mig idag men det skulle vara skönt att redan nu veta exakt hur man vill och ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0