29 februari

Klocken är halv tio och har redan vart vaken ett bra tag. Kalabalik i mitt kök imorse, hundar som skäller, tanter som babblar. Trött men vad ska man göra? Får ta en tupplur sen i eftermiddag innan matchen. Måste se till at göra klart min hemskrivning också, men jag tror jag kan klara den ganska så snabbt.  

You make me smile.  



Jobbig match alltså det gick inte br men det gick inte heller super kasst, iaf inte för egen del.  Slapp upp och ut till hallen 07:30 imorgon.. Yes! Men ska ändå ut och kolla tror jag, man kan ju inte annat än att gilla ungarna, nästan alla iaf ;P Nej så får man väl inte säga men man ska ju försöka vara ärlig.  Skönt att ara lägga sig och dega ikvällen nu ;)

Kommentarer
Postat av: Ankii

ha det så skoj!

2008-02-29 @ 09:45:38
URL: http://ankaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0