12 februari

Var hos bettfysiologen idag. Han kollad mina käkar och fixade till min bettskena. Det var första gången jag träffar den läkaren och han vaätte gullig och fråga saker och förklarade bra. Men det blev lite pinsamt när han fråga mig om jag spelade något instrument.. Först blev jag lite förrvirrad och svara nej. Han ba: anledningen till att jag frågar är för att man kan få ont i käkarna när man gör det. Då slog det mig.. Jag försökte att inte reagera allt för mycket men vi slogs nog båda av tanken för det blev lite pinsam tystnad sen.. Gått och garavat åt det för mig själv hela dagen..

Hade varken svenska eller idrott för att vi var på föreläsningar. Samma föreläsning två gånger faktiskt.  Jonas Hassen Khemiri, författare till boken "Ett öga rött" mycket roligare än vad jag först trodde. Han började också prata om en teater han skrivit "Invasion" , vi var och såg den i ettan med klassen. Det som är speciellt med pjäsen är att det i början är två ur publiken som börjar väsnas och springa omkring. Och när vi var där gick våran lärare och klagade. Fast dem två som håller på opch stökar är egentligen med i pjäsen. Hon drog upp det idag för honom och alla de från vår klass garva som fan.

Sen blev det middag med Tess, en Subway macka för första gången någonsin. Super smarrigt.. Jag säger bara räkna med mig och en klirr väska i skåne sen, lovar att jag kommer ner.

Ni måste ju bara se Björn Gustavsson från Melodifetivalen:

http://youtube.com/watch?v=DSdzkmiJM28

Kommentarer
Postat av: ida

Men jenny!

2008-03-02 @ 20:44:31
URL: http://latenightsessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0