You amaze me


Helt otroligt vilken påverkan en människa kan ha på en annan.. Och du påverkar mig på sätt jag tror du inte ens vet om... Det är klart det var dig jag mena. 

Precis så här började jag att skriva på ett inlägg förra veckan, jag kände att det skulle blir för mycket att publicera det. Känns ännu mer udda att publicera det idag. Inte för att jag förstår varför egentligen, ingeting har ju hänt egentligen. Bara att jag återigen har fått det bekräftat. Trots det är jag nästan mer förvirrad idag än vad jag var igår. Igår var jag väldigt ärlig något jag borde vara oftare och i fler situationer. Jag är bara ledsen för att jag själv tycker att jag är jobbig och jag vill defentivt inte att du ska tycka att jag är jobbig. Jag vill mycket men jag tar det jag får. Bättre med dig i mitt liv även om det inte är på sättet jag vill än att inte ha dig i mitt liv alls. 



Gjorde ett sånt där kedjebrev för ett tag sen och låten som hörde ihop med ditt namn var - http://youtube.com/watch?v=d_cdAYydf50&feature=related
Och låten som representerade min syn på kärlek var-
 http://youtube.com/watch?v=MEskpfHOTAk    

Tyckte det var lite kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0