Hur kan det komma sig?

I metro kan man ju varje månad rösta på månadens stockholmare. En av månadens kandidater var var 17 åriga Isabella, http://blondinbella.blogg.se. Tjejen har tydligen tiotusentals besökare varje dag på sin blogg och tjänar mijloner på den. Men hur kan det komma sig? Varför ska hon tjäna miljoner på det hon skriver? Och varför är det som hon säger så intressant? Jag säger ingenting om henne eller hennes liv för det vet jag ingenting om. Jag kollade bara in hennes blgg en snabbis för att se vad det var för speciellt med just hennes blogg. Men jag tycker den ser ut som många andra tjejers bloggar. Måste ändå säga att jag är lite impad över att hon får så många besökare och att hon tjänar så mycket pengar som hon gör. 

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA, jag fattar inte heller. Hon skriver helt värdelösa saker. Men tyvärr läser jag den ibland hahaha. ;P

2008-04-09 @ 19:06:42
URL: http://jenniiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0